Drag
search
En
با قهوه، یک روز شاد داشته باشید

وبلاگ

1 like 169 view

با قهوه، یک روز شاد داشته باشید

محققان دانشگاه کرنل در شهر نیویورک، دریافتند که "بررسی‌های اولیه" در یک عکس به عنوان مثال، به سختی قابل تغییر بوده و تمامی اجزا و رنگ جزییات تصویر قبل تشخیص نیست.

 

شرکت شهریار ارائه دهنده محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی از برندهای معتبر خارجی می باشد.

 

پس از انجام چند مطالعه بر روی یک جامعه از نظر شخصیت و روانشناسی می‌توان نتیجه گرفت كه "تاثیر اولیه بر روی افراد جامعه، مدت‌ها پس از آنکه اطلاعات مربوط به آن افراد جمع‌آوری شده موقر بوده و امکان پذیر است." جالب است که چنین لحظه‌های زودگذر، می‌توانند تمام تجربه‌های یک شخص را تحت تاثیر قرار دهد. و اولین احساسی که ما در صبح داریم نیز با این قضیه تفاوتی ندارد. این واقعیت در واقع می‌تواند به نفع ما باشد. مارک تواین فکر می‌کرد که "خوردن یک قورباغه زنده اولین چیزی است که در صبح اتفاق می‌افتد"، این بدان معنی است که هیچ چیز بدتر از آن در طول روز برای شما نمی‌تواند  اتفاق بیفتد - اما اگر ذائقه شما با آن مطابق نیست، نگران نباشید. ما می‌توانیم یک جایگزین بهتر برای شروع روز به شما پیشنهاد کنیم. دم‌آوری یک فنجان قهوه در صبح، بسیار بیشتر از فقط تهیه فقط یک فنجان نوشیدنی است، به آن همانند یک مراسم نگاه کنید که پاداش هیجان انگیز  آن می‌تواند در تمام طول روز با شما بماند. دوپامین (Dopamine)، که هورمونی است بسیار اعتیاد آور و به همراه داشتن لذت و پاداش معروف است، در هنگام انجام وظایف روزانه در مغز ما آزاد می‌گردد. مطالعات بیشتر، که در مجله علوم عصبی منتشر شده است، نشان داده که تکرار کارهای روزمره منجر به عکس العمل دوپامین در مغز می‌شود که به فعالیت‌های ما نیز منتقل می‌شود. پس با توجه به آن چیزی که گفته شد، تکرار کارهای معمولی ما نیز می‌تواند لذت داشته باشد.

 

یک تحقیق منتشر شده در مجله Current Biology، نشان داد که افزایش میزان دوپامین منجر به کاهش "انتظارات منفی در مورد آینده" می‌شود. ممکن است در طول روز از نظر جسمی بر روی شما از نظر فیزیکی تغییری ایجاد نکند، بلکه چشم اندازی خوش بینانه به شما ارائه می‌دهد. در کشور اتیوپی، که اغلب به عنوان زادگاه و مهد قهوه شناخته می‌شود، یکی از افتخارات، دعوت شدن به مراسم رسمی ‌قهوه است. قرار دادن دستگاه‌ها بصورت دقیق و منظم، که توسط آماده سازی و رست کردن با دقت، تکرار روند تهیه نوشیدنی، و در نهایت سرو کردن نوشیدنی، تماما محصولی را تهیه می‌کند نتیجه آن به روح شما منتقل شده و آمرزش را به شما هدیه می‌دهد. در حالی که این مراسم باشکوه در ساعات اولیه صبح بوده و بسیاری از ما هنوز چشمانمان برای شرکت در این مراسم خواب آلود است، ولی زمان خوبی است که در آن قهوه مناسب خود را نوش جان کنید. جرمی، بنیان‌گذار موسسه Union Hand Roasted، به نوشیدنی قهوه به چشم نگاتیو‌های عکاسی نگاه می‌کند، برخی از تصاویر بسیار رنگی، بارز و احساسی هستند، در حالی که برخی دیگر ملایم، رنگ یک دست و آرام هستند. هر تصویر بردار و عکاسی ممکن است در هنگام تهیه عکس، از هیجان و انتظار در هنگام عکس برداری و تهیه فیلم صحبت کند و منتظر دیدن نتیجه محصول خود است.

 

قهوه دم‌آوری شده توسط شما در صبح، که از بسته قهوه‌ای که از کشورهای بسیار دور خریده‌اید، که رایحه دانه‌های رست شده توسط بومیان را دارد، و یادآور صدای جرینگ جرینگ دستگاه قدیمی آسیاب قهوه است و لحظه‌هایی هیجان انگیز، سرشار از ماجراجویی و پیروزی را برایمان پدید می‌آورد، این دست آورد شما در آغاز روز است و تمام روز شما را در ادامه تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی برندهای معتبر خارجی را از شرکت شهریار تهیه کنید.

اشتراک‌گذاری:

مطالب مرتبط

وبلاگ

آخرین مطالب