Drag
search
En
از تاریخچه هنر لاته تا رسانه های اجتماعی

وبلاگ

0 like 212 view

از تاریخچه هنر لاته تا رسانه های اجتماعی

قهوه برای اولین بار چند دهه‌ی پیش در ایتالیا، زادگاه نوشیدنی‌های اسپرسو محبوب مبتنی بر شیر، به هنر تجسمی تبدیل شد، اما اعتبار اصلی تولید لاته آرت متعلق به کافی شاپ های ایالات متحده است.

شرکت شهریار ارائه دهنده محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی از برندهای معتبر خارجی می باشد.

 

لاته آرت

لاته آرت روشی برای تهیه قهوه است که با ریختن میکروفوم در یک شات اسپرسو و در نتیجه یک طرح یا طرح روی سطح لاته ایجاد می شود. با تغییر حجم، سرعت و سایر عوامل مرتبط با ریزش، یک باریستا می تواند یک نقاشی یا طرح روی سطح نوشیدنی ایجاد کند. برای تزیین بیشتر سطح لاته، یک باریستا می تواند با وسایلی مانند پشت قاشق یا یک چوب همزن به لایه بالایی فوم بکشد.

 

فنجان های قهوه تزئین شده با طرح‌ها در اواخر دهه ۱۹۸۰ و اوایل دهه ۱۹۹۰ در ایالات متحده رایج شد و به زودی گسترش خود را در سراسر جهان آغاز کرد.دهه ۲۰۰۰ لاته آرت به استرالیا و کشورهای شمال اروپا نیز رسید. امروز، بزرگترین رونق در آسیا در حال رخ دادن است و باریستاهای آسیایی در مسابقات جهانی لاته آرت عملکرد بسیارخوبی دارند.مربیان باریستا، عموما می گویند: باریستاهای آسیایی اخلاق کاری واقعاً قوی دارند و برای رسیدن به اوج پیگیر و با انگیزه هستند.

محبوبیت لاته

محبوبیت لاته آرت با افزایش کلی آگاهی مصرف کنندگان از قهوه ،دست در دست هم افزایش یافته است. مصرف کنندگان امروزی یاد گرفته اند که بر کیفیت قهوه پافشاری کنند. یک نوشیدنی با طعم عالی که سریع تحویل داده می‌شود و الگوی خوبی دارد، نشانه یک باریستای حرفه‌ای است که برای کار، مواد اولیه و مشتریان خود ارزش قائل است.

تبدیل هنر لاته به یک پدیده جهانی

ظهور رسانه های اجتماعی نیز نقش مهمی در تبدیل هنر لاته به یک پدیده جهانی داشته است. در حال حاضر تمرکز بسیار بیشتری بر ارائه نوشیدنی وجود دارد زیرا مشتریان عاشق به اشتراک گذاری تصاویر فنجان های زیبای قهوه هستند.
تقریباً سه میلیون پست اینستاگرام با هشتگ #latteart وجود دارد و محبوب‌ترین ویدیوهای لاته آرت در یوتیوب تقریباً پنج میلیون بار مشاهده شده است. برندگان مسابقات قهرمانی باریستا در رسانه های اجتماعی محبوبیت پیدا می کنند و الهام بخش دیگر باریستاها در سراسر جهان هستند.

 

محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی برندهای معتبر خارجی را از شرکت شهریار تهیه کنید.

اشتراک‌گذاری:

مطالب مرتبط

وبلاگ

آخرین مطالب