Drag
search
En
سرویس دوره ای دستگاه اسپرسوساز

وبلاگ

0 like 131 view

سرویس دوره ای دستگاه اسپرسوساز

جنرال سرویس یا همان سرویس عمومی به مجموعه‌ای از تعمیرات و سرویس‌ها گفته میشود که با هدف بهبود عملکرد و پیشگیری از خرابی‌های جدی اسپرسو‌ساز انجام می‌شود.

 

شرکت شهریار ارائه دهنده محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی از برندهای معتبر خارجی می باشد.

 

در سرویس عمومی رسوب‌‌زدایی بویلر یا بویلرها در اولویت قرار دارد. رسوب‌زدایی با مواد استاندارد و پیشنهاد شده توسط شرکت‌های سازنده اسپرسو‌ساز بسیار مهم است زیرا مواد رسوب‌زدای غیر استاندارد غالبا به بویلرها، شیربرقی‌ها، واشرها، و مسیرهای هیدرولیکی آسیب جدی می‌رسانند. به طور کلی بسته به میزان رسوب داخل بویلر باید از مقدار مشخصی از مواد رسوب‌زدا، مطابق با دستورالعمل ارائه شده توسط شرکت‌های تولید کننده‌ی این مواد، استفاده کرد. در مواردی هم که سرویس‌های دوره‌ای در زمان لازم انجام نشده و یا آب ورودی به دستگاه دارای سختی بالایی باشد لازم است که بویلر یا بویلرها کاملا از دستگاه جدا شده و مراحل رسوب‌زدایی انجام گردد که در این مورد هزینه و زمان بیشتری صرف دستگاه می‌شود.

 

در مرحله بعد از رسوب‌زدایی نوبت به تست فنی اتصالات و انشعاب‌های دستگاه می‌رسد که شامل اتصالات از بویلر به هد‌گروپ‌ها، شیربرقی‌ها، خروجی‌های بخار و خروجی آب‌جوش است. در این مرحله باید توجه داشت که پوسیدگی‌ها و خوردگی‌هایی که به دلیل رسوب آب با سختی بالا ایجاد می‌شوند، باعث نشتی و خرابی نشده باشند. معمولا رسوبات در مقطع اتصالات بروز می‌کنند که در بیشتر مواقع این اتصالات را باید با قطعات نو جایگزین کرد. یکی از عوامل مهم در نگهداری اسپرسو‌سازها کنترل و فیلتر کردن آب ورودی به دستگاه است. انتخاب فیلتر یا دستگاه تصفیه‌ی مناسب و تعویض به‌موقع فیلتر موثرترین راه پیشگیری از شکل‌گیری رسوب و آسیب دیدن اسپرسوسازها است.

 

در بخش فنی شرکت شهریار مجرب­ترین تکسنین ها مشغول به کارند که می توانند شما را در این اقدام ضروری یاری دهند.

 

محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی برندهای معتبر خارجی را از شرکت شهریار تهیه کنید.

اشتراک‌گذاری:

مطالب مرتبط

وبلاگ

آخرین مطالب