Drag
search
En
نوشیدنی‌های پایه اسپرسو همراه با شیر

وبلاگ

0 like 123 view

نوشیدنی‌های پایه اسپرسو همراه با شیر

انتخاب نوشیدنی‌های پایه اسپرسو همراه با شیر ،انتخابی پر طرفدار است مخصوصا برای کسانی که با طعم قوی قهوه سیاه (بدون افزودنی ) میانه‌ای ندارنداما تمایل به نوشیدن قهوه ام دارند.

 

شرکت شهریار ارائه دهنده محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی از برندهای معتبر خارجی می باشد.

 

می‌توان سه دلیل رایج برای این انتخاب نام برد.

  1. بهبود بافت: شیر می‌تواند بافت قهوه را کمی شگفت‌انگیزتر کند. به این دلیل که شیر اندکی کیفیت چربی را افزایش می دهد و باعث می شود قهوه غلیظ تر و مخملی­تر در دهان شما احساس شود.
  2. افزایش شیرینی: بسیاری از دوستداران قهوه برای شیرینی به لیوان خود شیر اضافه می کنند.شیر، تلخی قهوه را کاهش می دهد زیرا پروتئین های آن به ترکیبات پلی فنلی مانند تانن ها متصل می شوند. تانن ها برای سلامتی مفید هستند اما طعم تلخی را به فنجان شما می آورند. به هرحال نمی توانیم همه چیز را باهم داشته باشیم !!
  3. هضم راحت تر: شیر از نظر pH خنثی‌تراز قهوه است، بنابراین باعث می‌شود فنجان شما کمتر اسیدی شود. اگر می خواهید هضم قهوه را برای معده خود آسان کنید یاازرفلاکس اسید جلوگیری کنید، این یک راهکار عالی است!

 

به طور کلی شیر با قهوه‌های دارکروست و مدیوم روست بهترعمل می‌کند، زیرا نت‌های شکلاتی و آجیلی آن‌ها را تقویت می‌کند.

نحوه اضافه کردن شیر به قهوه

یکی از نکات مهمی که باید هنگام اضافه‌کردن شیر به قهوه در نظر بگیرید، دمای شیراست: ازاضافه کردنشیر سرد به قهوه خودداری کنید،مگراینکه قهوه سرد درست کنید. اگر در منزل هستید و دستگاه اسپرسوساز خانگی ندارید که نازل بخار داشته باشد می توانید اجازه دهید شیر به دمای اتاق برسد یا آن را برای چندثانیه در مایکروویو گرم کنید و از فرنچ پرس برای فرم دادن به شیرتان استفاده کنید. البته که پیشنهاد ما برای تجربه با کیفیت تر از نوشیدنی قهوه شیری،داشتن یک اسپرسوساز خانگی کارآمد با نازل بخاری است که تا حد امکان خشک ترین (بدون مایع اضافی) بخار را برای گرم کردن و فرم دادن به شیرمخملی شما در اختیارتان بگذارد.

 

یکی از محصولات وارداتی شرکت شهریار اسپسوسازهای خانگی برند ایتالیایی کوئیک‌میل است که این کیفیت را برای انواع نوشیدنی های شیری قهوه مثل کاپوچینو ،لاته و .. بسته به مهارت شما و حتی در ساده ترین حالت ممکن، فراهم می کند.

 

محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی برندهای معتبر خارجی را از شرکت شهریار تهیه کنید.

اشتراک‌گذاری:

مطالب مرتبط

وبلاگ

آخرین مطالب