Drag
search
En
گواهی NSF

وبلاگ

0 like 111 view

گواهی NSF

در ساخت ماشین آلات صنعت خوراک و نوشیدنی با توجه به این نکته که این ابزار ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارند، استفاده از فلزات و قطعات تشکیل دهنده ،استاندارد‌های خاص خود را دارند و بازرسان و کارشناسان فنی استانداردهای دقیقی را تعیین می کنند و گواهی داشتن این استاندارد هارا صادر. یکی از این گواهی‌ها NSF است.

شرکت شهریار ارائه دهنده محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی از برندهای معتبر خارجی می باشد.

 

کارکنانی حرفه‌ای متشکل از مهندسان، میکروبیولوژیست‌ها، سم‌شناسان، شیمی‌دانان و کارشناسان بهداشت عمومی در ۱۸۰ کشور در تمامی صنایع اصلی خدمات ارائه می‌دهند. آزمایشگاه‌های جهانی پیشرفته و دارای گواهینامه ISO/IC ۱۷۰۲۵ این مجموعه طیف گسترده‌ای از آزمایش‌ها، گواهینامه‌هاو خدمات فنی و همچنین ارزیابی خطرات سلامت انسان را ارائه می‌دهند.

 

این گواهی به تولیدکنندگان،رابط‌هاومصرف‌کنندگانی که برای توسعه‌ی استانداردهای بهداشت عمومی و حفاظت از غذا،آب،محصولات مصرفی و محیط زیست جهان کمک می کنند تحت شرایطی صادر می شود.

 

علامت NSF به مصرف‌کنندگان، خرده‌فروشان و تنظیم‌کننده‌ها اطمینان می‌دهد که محصولات گواهی شده برای مطابقت با تمام الزامات استاندارد به‌شدت آزمایش شده‌اند.کمپانی سن‌رمو ایتالیا که شرکت شهریار نماینده رسمی آن در ایران است،با در نظر گرفتن این موارد دستگاه‌های خود را تولید می‌کند تا هم کیفیت ساخت و هم حقوق مصرف کنندگان مد نظر قرار بگیرد.

 

محصولات آسیاب های قهوه، دستگاه اسپرسوساز و دستگاه قهوه دمی برندهای معتبر خارجی را از شرکت شهریار تهیه کنید.

اشتراک‌گذاری:

مطالب مرتبط

وبلاگ

آخرین مطالب